News

« wróć

Konferencja prasowa The Look Of The Year 2023

2023-09-27

Konferencja prasowa The Look Of The Year 2023. Kampania Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline tematem przewodnim spotkania.

 

25 września 2023 w łódzkiej Fuzji odbyło się wyjątkowe wydarzenie. Tegoroczna konferencja prasowa zorganizowana przez agencję Igo-Art - organizatora konkursu The Look Of The Year - dotyczyła zdrowego korzystania z mediów społecznościowych oraz samoakceptacji. Finaliści tuż po godzinie 10:00 zjawili się na miejscu, a ich przyjazd okazał się być spektakularny. Obserwatorzy mogli ich zobaczyć w samochodach z dawnych lat, a wszystko dzięki firmie W Retro Stylu.

 

O godzinie 11:00 rozpoczęła się konferencja prasowa. Na wszystkich przybyłych czekały podarunki od firmy Ziaja, partnera konkursu. Spotkaniu przewodniczyła Dyrektor Konkursu Jadwiga Piątek-Włodarczyk, która przywitała wszystkich zebranych. Tego dnia mogliśmy usłyszeć wiele wspaniałych historii nawiązujących do kampanii "Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline", czyli tematu przewodniego konferencji. 

 

Kampania jest wiodącym tegorocznej edycji The Look of The Year. W ramach projektu pragniemy promować zdrowe i rozsądne korzystanie z mediów społecznościowych oraz zwiększać świadomość na temat ich negatywnych skutków. Zły wpływ treści zamieszczanych w social mediach na odbiorców to coraz częstszy problem, powszechnie omawiany w mediach. Podejmujemy się tego tematu ze względu na udział młodych ludzi w naszym konkursie, którzy są szczególnie podatni na treści zamieszczane w social mediach oraz łatwo ulegają presji otoczenia. Obecnie, młodzież jest przytłoczona zdjęciami i postami ukazującymi idealne ciała, luksusowe style życia i pozornie doskonałe relacje międzyludzkie. Wywołuje to w nich poczucie niewystarczalności, niezadowolenia z własnego wyglądu oraz życia, jak i niezdrową potrzebę naśladowania tych nierzeczywistych ideałów.

 

Jako pierwsza swoim przeżyciem podzieliła się Karina Wojciechowska, Miss Polonia 1991. Opowiedziała o tym, jak ciężko jest jej spotykać się z ocenianiem i oczekiwaniami innych, gdy dowiadują się o zdobytym przez nią tytule. Razem z psychologiem Aleksandrą Ziębą reprezentowały Centrum Medyczne Szpitala św. Rodziny. Była z nami także I Wicemiss Polonia 2023, która poruszyła równie poważny temat. Opowiedziała o tym, jak social media kreują i zmieniają postrzeganie rzeczywistego świata. Julia Baryga, II Wicemiss Polonia 2021/22 zdecydowała się powiedzieć kilka zdań na temat hejtu i tego, w jaki sposób sobie z nim radzić. Podczas konferencji wypowiedział się także Grzegorz Piotrowski. To artysta, którego wystawę będzie można zobaczyć przed Galą Finałową The Look Of The Year 2023. W nawiązaniu do kampanii opowiedział o porównywaniu się do innych w odniesieniu do swojej sztuki.

 

Pomiędzy przemówieniami tegoroczni finaliści wystąpili na środek, by zaprezentować plakaty oraz koszulki przedstawiające główne hasła kampanii. Każdy z nich indywidualnie podszedł do zadania i wymyślił koncept swojego dzieła. Plakaty były bardzo różnorodne, a ich przesłanie poruszało. Na plecach koszulek finalistów widniały hasztagi, m.in. #PrawdziwyJa, #PięknoBezFiltrów, #AutentycznośćMaZnaczenie.

 

Po konferencji na finalistów czekały warsztaty rozwojowe przeprowadzone w ramach kampanii "Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline". Pierwsze poprowadzone zostały przez I Wicemiss Polonia 2023 Natalię Garbowską i dotyczyły odpowiedniej promocji swojego wizerunku w sieci. Natomiast drugie przeprowadziła II Wicemiss Polonia 2022 Julia Baryga i były związane z hejtem w Internecie. 

Casting

Dołącz do nas >

Facebook

Dołącz do nas >

Instagram

Dołącz do nas >